Diplomasını teslim almak isteyen öğrencilerimizin dikkatine;
Diploma teslim süreci iki aşamalıdır.
Her iki aşama da randevu sistemiyle işlemektedir.
Diploma Teslim Süreci;
1- Üniversitemiz Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ile iletişime geçerek diploma teslim randevusu alınmalıdır.
2- Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ile olan randevu gün ve saat bilgisi paylaşılarak, Mimarlık Fakültesi’nden aşağıdaki mail adresleri üzerinden ayrıca randevu alınmalıdır.
3- Öğrencilerimizin birinci aşama olan Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ile olan randevusuna daha önce kendilerine verilmiş olan geçici mezuniyet belgesini yanlarında getirerek katılmaları gerekmektedir.
4- İkinci aşama olan Fakülte ile randevusuna ise Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı’ndan aldıkları onaylanmış ve öğrencinin adına düzenlenmiş Diploma Teslim Tutanağını ile Fakültenin belirlediği randevu gün ve saatinde Ataköy Kampüs 2. Kat C Koridorunda bulunan Dekanlık ofisine gelmeleri gerekmektedir.
Öncelikle Öğrenci İşleri Daire Başkanlığından diploma teslim tutanağını almak üzere randevu alınması ve akabinde konu ile ilgili Dekanlık Ofisi ile iletişime geçilmesi önemlidir.
Vekaletle diploma teslim süreci yine Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ile görüşerek netleştirilmelidir.
Mimarlık Fakültesi Diploma teslim iletişim bilgileri:
d.sevindik@iku.edu.tr - 0212 498 47 30
o.ucan@iku.edu.tr - 0212 498 42 05